szerda, október 31

16. fejezet

Elnézést amiért így megkésve írok,de volt hogy elfelejtettem,vagy nem jött ötlet ill. nyaralás,fesztiválok...most itt vagyok és igyekszem mindent bepótolni :)

- Mia!Hééé,keljél.!Egy óra múlva indulunk.- hallottam hogy valaki kelteget
- Hee?!Mindjárt,mindjárt...- szólaltam meg nagy nehezen,fejemet fel emelve az asztaltól.Pont úgy aludtam el mint a részeg ember a pulton.
- Hallod?!keljél mert lekéssük a repülőt.- hallottam Niki hangját,aki már ideges volt mert még mindig nem tudtam felébredni.
Magamhoz tértem nagy nehezen,körbe néztem,Bradet sehol sem láttam kissé megijedtem
- Hová tűnt Bradley?- kérdeztem kétségbe esetten
- Nyugi,csak haza ment átöltözni,mire indulunk itt lesz.- felelte Dóri - Hogy érzed most magad?
- Nem jól - válaszoltam - itt kell hagynom a szerelmemet,és szembe kell néznem az elemekkel...egy hónap nélküle,olyan mint egy év,hiába van webcam,és face az mégsem olyan mint mikor megérintem,átölelem és a fülébe súgom mennyire is szeretem.
A két barátnőm nem felelt semmit sem,tudták hogy igazam van,és nem szerettem volna ha sajnálnak


Amíg Brad nem érkezett vissza a szállóba felöltöztem,elkészültem és leültem az ágyra ott ahol pár órája Ő feküdt,ma éjjel talán más valaki fog aludni,én pedig a repülőgépen utazok vissza Budapestre.Védtelen leszek nélküle,tudom nagyon jól hogy a hazai sajtó és média róllunk fog kérdezősködni,kamu barátok csak még jobban fognak szaporodni.Szülő városomba nem is nagyon merek hazamenni,ott meg sok lenne az irígy ember.Legszívesebben ordítanék a sírástól,de nem fogom megtenni,úgy döntöttem hogy ezt a két órát boldogan fogom eltölteni Braddel,nem szeretném ha látná milyen szomorú vagyok hogy itt kell hagynom.
Lassan ő is vissza érkezett,a mamájától búcsú ajándékkép egy gucci táskát kaptam,azzal az üzentettel hogy mire vissza érek ezt szeretné látni a karomon.
Hoppá,majd' el felejtettem!Az alatt az idő alatt miközben Bradley hazament átöltözni,beugrott egy közeli ékszerészhez,és meg vette a 28 karátos gyémánt gyűrűt,amit kinézett nekem.Csodálatosan nézett ki,a lányok rögtön el is kezdtek poénkodni velem hogy megkérték a kezemet,és hogy ezentúl vigyázzak mit teszek...bolondok :D
D.U. 14:45 ideje volt felszállni a repülőre,Brad kikésért minket egészen az átszállóig.Ott hozzáfordultam, szorosan magamhoz öleltem,és hosszan megcsókoltam.Éreztem hogy eleresztett egy könnycseppet.Rá néztem,ő rám majd letöröltük egymás könnyes arcát...
- Nos akkor viszlát Mia.!Írj mihamarabb.!SZERETLEK!Vigyázz magadra!!
- Te is vigyázz,rögtön írok mihánst a repülőgépen leszünk.Mindennél jobban szeretlek!
- Egy hónap és itt leszel nálam,légy erős én is az leszek.Szia
- Oké,ha rád gondolok biztos kitartok,Szia!
Majd még egy csók,megfordultam és elindultam a repülőgépre....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése