kedd, február 28

12. fejezet




Szerencsénk van hogy Bradleynek nem kell mennie a forgatásra,így nyugodtan kipihenhettük magunkat bár én nem bírtam sokáig aludni,fel ültem az ágyra és néztem ahogy Brad alszik.Valamit álmodhatott mert párszor el mosolyodott lassan és gyengéden végig simogattam az arcát majd homlokon pusziltam és le mentem a konyhába valami kaja után nézni.Nem szerettem volna felébreszteni hisz' olyan édesen aludt.
A konyhában Glória javában sütötte a reggeli palacsintát,leültem az asztalhoz és beszélgetni kezdtünk
- Jó reggelt,jól aludtál?Hallottam az éjjel milyen jól megvoltatok,örülök hogy ennyire jól meg vagytok.
- Neked is jó reggelt.mondjuk rá jól csak valahogy nem sokat aludtam,nem bírtam.Elnézést szeretnék kérni ha néha kicsit túl hangosak voltunk.Nem akartuk hogy fel ébredj.
- Ugyan,semmi baj.Néha még én is jókat nevettem magamban egy-egy vicc hallatán.-majd pár perc elteltével komolyra fordította a szót,hangjából hallottam mintha aggódna a kapcsolatunk miatt.-Minden rendben van Mia?Csak mert látom hogy gondterhelt vagy amióta itt vagy nálunk.
- Igen,minden a legnagyobb rendben.Álmomban nem gondoltam volna hogy egyszer megadatik az hogy olyan barátom legyen akiért egy világ rajong.Aki alig ismert meg,de már bízik bennem,és nem akar el veszíteni,aki mindent meg tenne értem mert annyira szeret.
- Örömmel hallom hogy boldog vagy a fiam mellett,de mégis nincs valami ami nyomja a lelked?-nézett rám aggódva
- Szóval...-kezdtem bele,de elcsuklott a hangom.Nem tudtam megszólalni,de össze szedtem minden erőm és próbáltam folytatni.- Az a helyzet hogy nagyon bele szettem Bradleybe de félek ha haza utazok,mi lesz a kapcsolatunkkal?Mármint képes lesz-e várni rám,esetleg nem,félek attól hogy majd a média szét választ minket.Oda haza ez fog rám várni,tudom.!Továbbá van itt még valami...Bradley ex barátnője ezért is vesztünk össze a minap.Oda jött hozzánk és olyanokat vágott a fejemhez hogy a fiad csak ki használ,valójában ő a barátnője.Meg mondta nem akar még egyszer látni Braddel.Oké,aztán meg beszéltük a dolgokat,de félek mi lesz ezután?-majd éreztem hogy könnybe lábadt a szemem
- Mindenre van megoldás.!- biztatott Glória - Bízz bennem én csak tudom,Bradley nem fog félrelépni ha ettől félsz,várni fog rád bármennyibe is kerüljön.Ami pedig Zoét illeti,nem kell tartanod tőle én meg is mondtam a fiamnak anno hogy nem tetszik nekem ez a nő,de mivel őt választotta nem volt más választásom mint hogy elfogadjam.Nagyon parancsolgatós volt,meg mondta hova és kivel menjen a fiam mindegy ebbe most ne bonyolódjunk bele.A lényeg hogy te ne félj semmitől itt vagyok én,itt van Brad vigyázunk rád ezt megígérhetem.
- Jaj,köszönöm szépen,de meg tudom védeni magam - utasítottam el kedvesen a felajánlását.
- Rendben,te tudod de ha bármi kell,csak szólj én itt vagyok.- mosolygott rám,majd hirtelen egy újságot vett elő és elébem rakta- Szeretném ha elsőként tudnál róla,még most reggel.El mentem a közeli boltba és megpillantottam egy újságban titeket.Kérlek nézz bele-




Bele pillantottam,lefagytam...nem tudtam hinni a szememnek Bradleyvel benne voltunk az újságban :
Bradley Cooper egy titokzatos idegennel vigasztalódik!
Mint azt mára már tudjuk Bradley végleg szakított  Zoe Saldanaval mert nem bírta el viselni a lány furcsa viselkedését.Tegnap egy előkelő hotel bejáratánál kapták lencsevégre a Másnaposok sztárját,és egy idegen lányt,ahogy kézen fogva sétáltak ki a szállodából és eléggé boldogok voltak.Közeli ismerősök szerint a pár néhány napja ismerkedett meg a Santa-Monica-i tenger parton,és igen hamar közös nevezőre jutottak.Szerettük volna elérni Bradley-t hogy megtudjuk az igazságot de nem vette fel a telefonját.Annyi biztos hogy a férfi végleg lezárta közös múltját az Avatar sztárjával.


Egy szó nem tudott kijönni a számból,totál el akadtam örültem hogy semmi negatív nem volt rólam,viszont dühített hogy valaki el kotyogta hogyan ismerkedtünk meg.Kissé talán még Bradleyre is hogy nem szólt arról ki kereste őt annyira.De tudom hogy miattam nem vette fel a telefont igaz nagyon friss még a kapcsolatunk ahhoz hogy bejelentse igen is együtt vagyunk.De díjaztam a viselkedését így hamar elszállt a dühöm iránta.
- Nos,mit szólsz hozzá.?Mit érzel most?- törte meg a csendet Glória
- Nem tudom.dühöt és nyugodtságot is egyszerre.Meg könnyebbültem hogy semmi negatív vélemény nincs rólam,dühít az hogy valaki elárult minket.Friss még ehhez a kapcsolatunk hogy bárki információt adjon le rólunk.-jelentettem ki halkan
- Megértelek,de ne aggódj ez itt így megy.Ha át mész a szomszédba kávézni holnap már egész Amerika tudni fogja hogy hol voltál.-nyugtatott meg Glória
- Értem de nekem ez még nagyon új.Viszont már jól esne egy erős kávé,kérsz te is?- ajánlottam fel,mert már le fordultam a székről olyan kómás voltam.
- Hagyd majd én,te csak nyugodtan ülj le.
- Nem,nem.!Én szeretnék,hol találom a hozzá valókat?-tiltakoztam
- Jó rendben.Megtalálod őket a felső polc bal felén
Azzal neki álltam főzni,időközben Bradley is lejött a konyhába,annyira édes volt ahogy az anyukáját arcon puszilta.Mint egy kis gyermek amikor felébred reggel és rohan a mamájához.Oda jött hozzám,gyengéden átölelt és megpuszilta a nyakam.
- Jó reggelt édesem,de korán fel ébredtél.- Megfordultam,átkaroltam a derekát és szájon pusziltam
- Neked is.Igen,nem bírtam sokáig aludni,ki dobott az ágy így lejöttem a mamádhoz.Felébreszteni nem akartalak olyan édesen aludtál.-néztem rá,és mosolyogtam.
- Jaj de édes vagy!Hirtelen megijedtem amikor felébredtem és nem voltál mellettem azt hittem el mentél
- Nem,nélküled biztos nem mennék sehova,főleg most - azzal oda adtam neki a magazint ami még mindig azon az oldalon volt kinyitva ahol a cikk állt.
- Már az újságokban vagyunk és valaki elmondta  hogy pár nappal ezelőtt jöttünk össze.-fakadtam ki,bár nem ordítottam igyekeztem higgadt maradni.Bradley rá kezdett.
- Miért aggódsz?Lényegében az igazat írták
- Igen,de miért kell tudni mióta vagyunk együtt?-értetlenkedtem- Elvégre ez még ránk tartozik
- Figyelj nem akarok veled korán reggel veszekedni,jobb hogy most derült ki mint utólag és abból már nagyobb pletyka lenne össze hordanának mindent,amiből fele sem lenne igaz. -kis hallgatózás után megint megszólalt. - Jó hogy nem vettem fel a telefonomat,amikor a szavamat adtam hogy nem mutatlak a médiának egyszer talán igen,akkor is csak azért hogy tudják igen is itt vagy nekem.-nézett rám a kék szemeivel. - Annyira szeretem amikor ilyen kis morcos vagy,olyan elbűvölő tudsz lenni.Ilyenkor úgy érzem végem van.-Oda jött és átkarolta a nyakam.Rá néztem majd egy gúnyos pillantást vetettem rá,persze viccből.Ő megfogott és behurcolt a szobába a kávét végéül a mamája készítette el,mert nem hagyott vissza menni a konyhába Brad.
Bent maradtunk a hálóban,le dobott az ágyra majd csikizni kezdett tehetetlen voltam mert lefogott,így kénytelen voltam elviselni a kínzását

Pár perc múlva Glória kopogtatott be,hogy elkészült a kávénk de lassan már kihül.Így le mentünk meg inni,majd reggeliztünk elköszöntünk a mamájától és mentünk vissza a szállodába a csajokhoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése