péntek, március 2

13.fejezet


“Inkább előbb mint utólag” ez járt a fejemben miközben mentünk vissza a szállodába oké  egyezek ezzel az állításal de valahogy nem most kellett volna 2-3 nap elteltével,hiszen alig ismerkedtünk meg.Nem szerettem volna szótlan maradni,és ezen agyalni,inkább Bradleyre koncentráltam.
– Szóval mára mi a terved?-kíváncsiskodtam
– Nem tudom még őszíntén.Lesz egy interjúm az abc– nél aztán passz..Miért?-
– Csak kérdeztem,mert most szeretnék egy kicsit a lányokkal is lenni nem szeretném ha azt éreznék hanyagolom őket.
– Rendben van,ahogy érzed.Estére találkozunk?– éreztem hogy kissé rosszul esett neki a kijelentésem,de tényleg nem akartam a lányokat el hanyagolni elvégre évek óta a legjobb barátnők vagyunk és nyaralni jöttünk ide.
– Estére?oké,beszélek a lányokkal és mit szólnál egy házi bulihoz?
– Hm,jó ötlet el hívom Zachet,Edet és Justint…
– Szerintem Justint nem nagyon kell,jön az magától tudod ő meg Dóri randizgatnak,nem emlékszel?– lepődtem meg rajta
– Ó tényleg,milyen feledékeny is vagyok milyen jó hogy itt vagy nekem– mosolygott el
– Igen,pár év múlva meg én leszek majd a határidő naplód mert annyi mindent nem tartasz majd észben– nevettem el magam
– Nem rossz,nem rossz– vágta rá Brad
– Kösz,legalább akkor már fizetést is kérek
– Mennyit?
– Hónaponként 5000$
– Mii?!Hogy mennyit?!
– 5000-et na ne mond hogy nem bírnád– röhögésbe kezdtem
– Hááát,nem is tudom…Majd még meg gondolom
– Szemét!Mázlid van hogy aranyos vagy
– Én mindig az vagyok– jelentette ki,majd egy édes mosolyal rám nézett.A kocsi le állt,megékeztünk a szállodához körbenéztem látok-e fotósokat.Nem láttam.Ki szálltunk a kocsiból oda jött hozzám,szorosan átölelt amennyire bírt még jobban éreztem a parfümje illatát ami Gorgio Armani legújabb illat kollekciójából származott.A vállára hajtottam a fejem,éreztem hogy már most kegyetlenül fog hiányozni nem akartam el ereszteni,de ő sem engem gyengéden simította végig a hátam egyszer,kétszer,háromszor…nem szóltunk egymáshoz ölelésünk mindent elárult.Fel néztem rá,majd megcsókoltam még jobban szorított már-már kezdett fájni,de nem bántam,végül megtörtem a csendet.
– Akkor este nálam,hiányozni fogsz!
– Igyekszem minél előbb itt lenni,Nézed majd a csatornát délután 2-kor?
– Igen,minden féleképp
– Rendben van,szeretlek nagyon Mia!
– Én is téged.– Azzal még egy csókot kaptam tőle majd el búcsúztunk egymástól, a lakosztályon a lányok már vártak ők is látták a ma megjelent cikket.
– Mit szólsz hozzá Mia?Olvastad már?– kérdezte Dóri,láthatóan aggódott miattam
– Igen,Bradley anyukája már meg mutatta.Őszintén szólva nem tudom.Nem tehetek mást mint hogy bele törődöm.Brad azt mondta hogy jobb most így az elején hogy kiderült mint mondjuk hónapokkal később mert akkor abból a fele sem lenne igaz.Csak dühít hogy valaki be árult minket.
– Nos az a valaki Justin volt.Kérlek ne akadj ki Mia ő sem számított erre.Mikor értem jött még mindig itt voltak a fotósok és addig nem engedték be amíg nem nyilatkozik rólatok.
– Szóval Justin?!– tört rám a hiszti roham– Mi az hogy addig nem engedték el amíg nem nyilatkozik?Hahóóó!Ő is hiresség,neki már tudni kellene mit csináljon ilyen szituációban!Nem hiszem el hogy…
– Nyugodj meg!Ne hogy már ezen vesszetek össze!– szólt közbe Niki– Megtörtént oké.Ki vagy akadva,oké!Meg tudlak érteni de igaza van Bradnek inkább most derüljön ki,mint később mikor már hazafelé mennénk.
Rá néztem Dórira,nem akartam bántani látszott rajta hogy nagyon bejön neki Justin így csak bólintottam hogy minden rendben,el van feledve a dolog.Igazából én is kedveltem Justint de azért ez sokkolt.Igyekeztem higgadt lenni,ami nem ment olyan könnyen
– Azt beszéltük meg Braddel hogy ma veletek leszek,este pedig csinálunk egy kis házibulit,remélem nem lesz nagyon gáz.
– Jajj,dehogy is!Ez remek ötlet – helyeseltek mindketten
– Csak annyi hogy nekem ki kell mennem Tomiért ami kb fél óra,nem gond?–
– Jajj, dehogy is Niki.!tudom hogy ma érkezik meg azért is ajánlottam Bradnek a bulit.
– És velünk mi lesz?– kérdezte pánikba esve Dóri – ööö akarom mondani velem…-
– Dóri!Erre is gondoltam,mivel ugye Justin Brad egyik legjobb barátja,veled pedig randizik így neki is itt a helye.Ugy hogy szépen fel hívod és beszélsz vele hogy jöjjön el.– Öröm íródott Dóri arcára hogy Justinnal lehet és hogy ő is itt lesz rögtön kapta is a telefont hogy fel hívja.Kisvártatva ki jött a szobájából mosolyal az arcán majd el mondta hogy Justin is el jön
– Remek – helyeseltem – Szóval mi is volt tegnap?Már nagyon kíváncsi vagyok a randevútokra.
– Hát,le mentünk a partra sétálni meg koktéloztunk és…De héé!Honnan tudod hogy vele voltam?
– Hát először is össze futottunk vele,miközben rólad kérdezősködött,majd meg adtam a számodat neki,az útán mikor fel hívtam Nikit hogy nem megyek haza ő is mondta hogy tudni szeretné már mi volt köztetek mert akkor még nem voltál itthon.Na de halljam csak a részleteket!
– Nem történ semmi különös,csak beszélgettünk meg sétáltunk,szerintem még nem akarja el hamarkodni a dolgot,de én sem siettetem akár mennyire is tetszik…
– Oppá!!Nocsak,nocsak valaki tá’n nem csak szerelmes??!– viccelődtünk Nikivel
– Haha!Mintha tik nem azok lennétek,Mia te csak hallgass pár óra elteltével már az ágyadban landolt a pasi– kontrázott Dóri
– De az más,kérlek – magyarázkodtam – Én kérlek szépen illuminált állapotban voltam,nem emlékeztem semmire.
– Részeg voltál.
– Miért nem ugyan az?
– Majdnem – röhögött Dóri – Tehát nem akarok sietettni semmit,majd ahogy jön
– Mink szurkolunk nektek – szólt közbe Niki – Ugye Mia?
– Így igaz,tedd oda magad csajszi.Nézz rám,boldog vagyok te is az leszel Justin mellet
– Azért ne éljük bele magunkat.Ez a jövő titka
Nem szóltunk semmit Nikvel,tudtuk hogy ennek még lesz folytatása
– Izé…akarom mondani Brad 2 órakkor interjut ad az abc-nél meg nézzük?Vagy van valami programotok?
– Egyenlőre nincs…
– Oké,kíváncsi vagyok mi lesz benne.Remélem rólam még semmi
– Ne bízd el magad,lehet hogy meg említenek majd,de az is biztos hogy Brad mesél rólad
– Minimum annyit mondana rólam hogy van pár kapcsolata.Elvégre meg ígérte hogy távol tart a nyilvánosságtól.
– Meglássuk hogy alakul - zárta le a témát Niki - Mit szólnátok ha el mennénk kávézni egy közeli kávézóba?
– Tökéletes gondolat – helyeseltünk mindketten – Gyors le tusolok és átöltözöm aztán indulhatunk is – hadartam el magam miközben vonultam be a fürdőbe.Fél óra múlva már a kávézóban ültünk és igyekeztünk mindent ki pletykálni,amikor egy idegen lány oda jött az asztalunkhoz
– Elnézést kérek a zavarásért,de nem te vagy az a lány aki a mai újságban Bradley Cooperrel van? - kérdezte és látszott rajta hogy zavarban van.Össze néztünk mindhárman nem tudtam szóhoz jutni,majd Dóri rá vágta
– De,igen ő az.Van valami gond vele?
– Dóri,kérlek! – pisszegtem le,persze hiába
– Nem,Mia!Mégis hogy képzeli hogy csak így ide jön és rá kérdez...
– Maradj már!Igen,én vagyok az,mit szeretnél? - Láthatóan meg ijedt a lány,de igyekezett semmi jelét mutatnia.
– Csak annyit szeretnék hogy Bradley egyik rajongója vagyok továbbá egy rajongói oldal adimnja és szeretnék sok boldogságot kívánni nektek...
– Köszönjük szépen,még valami esetleg?
– Lehetne egy közös képet talán?
Rá pillantottam a két barátnőmre,ők csak annyit mondtak ahogy érzem nem szerettem volna el utasítani,látszólag kedves lánynak tűnt így bele egyeztem.A kép elkészülte után meg köszönte majd még egyszer gratulált aztán vissza ment az asztalához.
Délután 2-kor megnéztük az interjút nagyjából az új filmjéről volt szó.Viszont nem hagyhatták annyiban a magán életét sem.Mikor oda került a sor Niki felszólalt
– Mia,ezt figyeld.! – felhangosította a tévét

Nos,azt tudjuk hogy Zoeval végleg vége,de mi történt azóta?

Nem szeretnék most erről beszélni,de annyit elárulok,hogy nagyon boldog vagyok

Avval a bizonyos lánnyal?

(...)Igen,vele!Remélem nézi a műsort és tudnia kell hogy nagyon szeretem!

Üzennél neki valamit?

Igen

Akkor a 3-as kamera a tiéd

Mia,mindennél fontosabb vagy nekem!Nagyon szeretlek,várni fogok rád ameddig csak lehet!


Wow,Mia nagyon szerencsés lehetsz.Köszönjük hogy eljöttél
sok szerencsét a mostani filmedhez!Hölgyeim és uraim
Bradley Cooper!



– Hááttööö...
– Nos...
Mind két barátnőm rám nézett,nem mertek meg szólalni,mert attól tartottak hogy ki akadok
– Mi van? – kérdeztem értetlenül – Ha arra gondoltok mit szólok hozzá...nos – pillanatnyi hatásszünet állt be – örülök!Lényegében most már mindegy,mert tudnak rólam az emberek mindjárt fel is hívom hogy el mondjam neki milyen büszke is vagyok rá - mosolyogtam






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése