csütörtök, március 22

14.fejezet

Mostanra már kezdtem hozzá szokni hogy lépten-nyomon a mi kapcsolatunkra kíváncsi a fél világ.Ami néha jó és kifejezetten el mosolyodunk rajta,néha pedig kissé kínos.Alig telt el két hét miután kiderült hogy összejöttünk,máris a címlapon villogtam állítólag azért mert "idegen férfival" láttak meg ahogy bevásárolok az egyik plázában.Máris kezdték találgatni hogy az új szeretőm illetve le cseréltem Bradet egy fiatalabb pasira.Ami nem volt igaz,csak mivel nagyon jó barátságot ápolok Niki barátjával,így meg kért arra hogy menjek el vele és mivel én is lány vagyok jobban el tudom dönteni mi tetszene Nikinek.Ebből adódott hogy már is új barátom van...
Persze mikor Brad meg látta a címlapot,nem kapta fel a vizet tudta hogy ki is Tamás,ő csak jót nevetett ezen a pletykán miközben én fortyogtam a dühtől.Aztán történt olyan is,egyik délután elhatároztuk hogy le megyünk a sétányra görkorizni.Hátra estem és le ültem a betonra,Bradley nem vette észre csak jó pár méterre arrább hogy nem vagyok mellette,meg fordult vissza jött,és ki nevetett.Elejében dobálni kezdtem,majd magamon röhögtem milyen suta vagyok néha.
Pár nappal ezelőtt azon beszélgettünk Braddel,hogy mi az amit nagyon szeretnék,nem értettem a kérdést majd ki fejtette bővebben :
- Mi az amit nagyon szeretnél,de nem tudod meg kapni?
- Őszintén?Nem is tudom...-gondolkoztam,majd eszembe jutott hogy soha sem kaptam az exemtől plüss állatkát. - Óriás plüss macit,de miért?
- Csak úgy kérdezem,mert nem sokára mentek haza és gondoltam hogy veszek valami ajándékot amiről eszedbe fogok jutni.
- Te ajándék nélkül is az eszembe vagy!Nem kell semmi,és úgy is sietek vissza amint el rendeztem otthon a dolgokat. - Ugyan is arra jutottunk hogy vissza jövök,és veszünk egy közös házat és összeköltözünk.
- De én...- meg sem vártam hogy befejezze a mondandóját,kedvesen le pisszegtem
- Brad,elég.Nem kell és pont
- Ó,hogy te milyen vagy néha - sóhajtotta el magát,majd egy fél mosolyt eresztett el.Rövid gondolkozás után kijelentette - El kell mennem,fél óra és itt vagyok
- De még is hova?nincsen semmi interjúd - kérdeztem meglepődve
- Valóban,de majd meg tudod.Szeretlek,szia - Azzal megpuszilt és le lépett
- Szia! - csodálkozás ült az arcomra.Niki bejött a szobámba és ő is megepedten kérdezte :
- Hogy-hogy ilyen gyorsan le lépett?Tá'n csak nem megint össze vesztetek?
- Nem.- feleltem még mindig lesújtva - kérdezte mit szeretnék nagyon mielőtt haza utazunk,és én mondtam neki hogy semmit sem,erre fogta magát és el ment,azt mondta fél óra és itt van.De ma nincsen semmiféle interjú,fotózás forgatás..Nem miért lépett le.
- Hát biztos hogy sürgős dolga akadt ami nem ér rá később...
- Niki,te tudsz valamit?
- Sajnos csak én is annyit mint te,de ne aggódj várd ki mi lesz.!
- Hát jó,addig le tusolok,meg meg kajálok,mert így csak a kíváncsiságom növelem.
Fél óra múlva vissza is jött Bradley,még pedig egy hatalmas macival ami ott ült az ágyam szélén.
kezében szívet tartott,és a közepében pedig a saját neve volt található :



"Bradley"


- Mondtam hogy nincs szükségem ajándékra!- De Brad el hallgatatott
- Azért vettem,ha éjszaka nem leszek melletted itt lesz a maci amit át bírsz ölelni.És lényegében ott leszek melletted a maci személyében. - mosolyogta el magát.De aranyos,képes volt csak ezért fél órát nélkülem töltenie hogy meg vegye amire mindig is vágytam...nagy maci a szeretett fiútól.Leírhatatlan az érzés amit iránta érzek,nem tudom hogy fogom bírni nélküle,holnap megyünk haza.Minden cuccunk be van pakolva a bőröndbe.Csak még a macit és a közös képünket nem raktam el,bár a macit cipelni fogom a kezembe,a képet pedig a táskámba teszem el.
Hoppá,majd' el felejtettem mondani hogy Dóri és Justin is össze jöttek!Dóri jelenleg Justinnál tölti az éjszakát,mondjuk érthető hiszen holnap ilyenkor már a repülőn utazunk haza.
Nem várom....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése